برگزاری جلسه کمیته سیاست گذاری ساماندهی پسماندهای عمرانی
سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۴ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه کمیته سیاست گذاری ساماندهی پسماندهای عمرانی

برگزاری جلسه کمیته سیاست گذاری ساماندهی پسماندهای عمرانی

اولین جلسه کمیته سیاست گذاری ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری اسلامشهر در سال جاری در سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای ماده 4 شیوه نامه اجرایی ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی اولین جلسه این کمیته با حضور مرتضی خانعلی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری و امور مناطق، معاون امور زیر بنایی، مدیران مناطق ششگانه، رئیس سازمان مدیریت پسماند، مدیر خدمات شهری، رئیس اداره خدمات شهری و جمعی از مسئولین و کارشناسان در سالن جلسات خدمات شهری برگزار گردید.

در این جلسه ساختار و وظایف کمیته سیاست گذاری و وضعیت ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سطح شهر اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه موضوع راه اندازی ایستگاه میانی، جمع آوری و انتقال نخاله و نحوه اقدام هریکی از واحدهای مربوطه در این خصوص مطرح ، و مقرر گردید سازمان مدیریت پسماند نسبت به معرفی محل مناسب جهت ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی اعلام نماید و مناطق تابعه ضمن نظارت دقیق بر جلوگیری از تخلیه پسماند همکاری های لازم را با سازمان مدیریت پسماند داشته باشند .

✍️گفتنی است کمیته سیاستگذاری پسماندهای عمرانی و ساختمانی جهت هماهنگی بین ادارات و حل مسائل و معضلات مربوطه در روند ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی تشکیل شده است وبه طور مستمر برگزار خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: